Wynajem i serwis odzieży roboczej to usługa dedykowana klientom biznesowym, którzy chcą świadomie kształtować profesjonalny wizerunek swojej firmy.
Po co kupować i narażać się na wysokie koszty, jeśli można wynająć? Skorzystanie z naszej usługi gwarantuje Ci dostawy odzieży roboczej najwyższej jakości, w której Twoi pracownicy poczują się jak w drugiej skórze. To także gwarancja regularnego serwisowania i wymiany, skutkującego zachowaniem norm bezpieczeństwa i komfortu użytkowania.

Jak działa wynajem odzieży?
Poniżej przedstawiamy poszczególne fazy wynajmu i serwisowania odzieży:
- Dostarczanie i odbieranie odzieży.
- Pranie i rejestracja.
- Kontrola jakości.
- Naprawa lub wymiana zużytej odzieży.
- Sortowanie i pakowanie.
Nasze działania, Twoje korzyści
Jeśli zależy Ci na wygodzie i schludnym wizerunku swoich pracowników, to najlepszy argument dla podjęcia z nami współpracy. Począwszy od indywidualnego zdjęcia miar, poprzez doradzanie w kwestii wymogów higienicznych i ochronnych, zmian rozmiarów odzieży, naprawę i udostępnienie szaf, kończąc na niezawodności, punktualności oraz niezwykle szybkiej reakcji na zamówienia, nasza usługa staje się idealnym rozwiązaniem w każdej branży. Odzież dostarczana jest według wcześniej ustalonego grafiku, jednakże w razie potrzeby pracownik MARBIS-u dotrze do Ciebie w bardziej dogodnym terminie.
Wynajem odzieży całkowicie eliminuje koszt zakupu – pozwala rozłożyć go w czasie, dzięki co miesięcznemu ryczałtowi. Zdejmuje także z Ciebie obowiązek troszczenia się o stan ubrań roboczych. Nie będziesz również musiał szukać magazynu do przechowywania odzieży. Możesz nam zaufać w 100%. MARBIS wierzy w siłę firm rodzinnych, dlatego wszystkie procesy wykonywane w ramach usługi są starannie wykonywane i nadzorowane, wyróżniając nas na tle konkurencji.
A wszystko to w jednej z najbardziej konkurencyjnych cen na rynku!